WAR AND PEACE 1967**** SERGEI BONDARCHUK 1920-1993
WAR AND PEACE 1967 SERGEI BONDARCHUK 1920-1993 Sovyet, aktör,senarist,film yönetmeni.Çocukluğu Kherson bölgesinde geçen Bondarchuck Aktör olarak tiyatrolarda oynadı. Kızıl orduya kaydolup,Nazilere karşı savaştı. 1946’da terhis oldu. 1959 ‘’Destiny of a Man’’ ile yönetmenliğe başladı. Bondarchuck’un batı’da tanınması 1967 ‘’War and Peace ‘’ filmiyle oldu. 1970 ‘’Waterloo’’ İngilizce çektiği ilk filmdir. Devamı